بافت ۱۹×۱ + ۷×۶ (سیم برش در معدن)

همانطور که می دانید سیم بکسل ها از نظر نوع ساختار و نوع کاربرد دارای تنوع زیادی می باشد. در اینجا ویژگی های سیم بکسل های ۱۹*۱ + ۷*۶ را بیان می کنیم.

ویژگی های سیم بکسل ۱۹*۱ + ۷*۶:

۱- معمولا از سیم بکسل های ۱۹*۱ + ۷*۶ یا سیم بکسل معدن همانطور که از اسمش پیداست در کارهای مربوط به معدن و در حفاری ها استفاده می شود. معمولا در کارهایی از قبیل حفاری از سیم بکسل هایی با ساختار سیل و مغزی سیسال و چپ گرد استفاده می شود.

۲- سیم بکسل های ۱۹*۱ + ۷*۶ معمولا دارای مقاومت بالایی در برابر سایش و حرارت و انواع شرایط محیطی دارند و در برابر ضربه‌های دستگاه حفاری از هم باز نخواهند شد.

۳- به علت وجود حساسیت زیاد در کار حفاری و کار در معدن از سیم بکسل هایی که مقاومت کششی و فشاری بالایی دارند استفاده می گردد که سیم بکسل های ۱۹*۱ + ۷*۶ این ویژگی را دارا می باشند.

۴- با توجه به مغزی فولادی و سایش بالای بین لایه‌های این نوع سیم بکسل معمولا سیم بکسل های ۱۹*۱ + ۷*۶ دارای طول عمر متوسطی می باشند.

۵- در برخی از کاربردهای سیم بکسل ۱۹*۱ + ۷*۶ برای افزایش مقاومت سایشی سیم بکسل ها از ساختارهای کمپکت و گاهی سیم های الترالود که در بین لایه‌های مختلف سیم بکسل قرار دارد استفاده می گردد.

 

سیم بکسل ۱۹*۱ + ۷*۶