سیم بکسل آسانسور گوستاولف

درباره سیم بکسل گوستاوولف

یکی از برند های مطرح در حوزه تولید سیم بکسل علی الخصوص سیم بکسل های آسانسوری عادی و سیم بکسل های آسانسوری صنعتی، سیم بکسل برند گوستاوولف است که در کشور آلمان تولید می شود که البته نمونه ی چینی آن نیز در بازار ایران بسیار فراوان می باشد.
یکی از تفاوت هایی که سیم بکسل اصل گوستاولف ساخت کشور آلمان با نمونه ی چینی آن دارد این است که سیم بکسل های آلمانی دارای نوار سبز رنگی است که بر روی آن هیچ حرفی چاپ نشده است و معمولا این نوع اورجینال سیم بکسل گوستاولف را تنها می توان از فروشگاه های معتبر تهیه نمود.
یکی دیگر از انواع سیم بکسل برند گوستاوولف که در بازارهای ایران به فراوانی یافت می شود، سیم بکسل گوستاولف ساخت کشور چین است که این نوع سیم بکسل توسط برخی از کارخانه های تولید سیم بکسل در چین تولید می شودکه به نسبت نمونه ی آلمانی دارای کیفیت پایین ، قیمت کمتر و … می باشد.
شرکت آلمانی گوستاولف یکی از کمپانی های تولید کننده ی سیم بکسل های آسانسوری است که چندین سال است که در زمینه تولید انواع سیم بکسل های با کیفیت در جهان فعالیت می کند.
شعار این کمپانی آلمانی معروف، ارتباط با جهان از طریق کیفیت و امنیت می باشد.سیم بکسل های برند گوستاولف آلمان در کشور آلمان و هفت کشور دیگر دنیا به صورت انبوه تولید می شوند که یکی از این کشورها همان طور که گفتیم، کشور چین است.
علاوه بر اینکه کیفیت بالای ساخت محصولات این شرکت باعث شده این سیم بکسل ها از حداکثر کارایی برخوردار باشند.در حقیقت سیم بکسل های تولید شده توسط این شرکت متناسب با رده کاربری خود دارای حداکثر راندمان کاری خواهند بود.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف

مشخصات فنی سیم بکسل آسانسور گوستاولف

  • همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم، محصولات اورجینال برند گوستاولف آلمانی در بازار با نواری سبز رنگ بر روی قرقره و سرتیفیکیت های خاصی شناسایی می شود.
  • سیم بکسل های تولید شده ی شرکت گوستاولف آلمان از مغزی های کنفی و فولادی تشکیل شده اند و معمولا دارای ۸ استرند می باشند.
  • بیشترین کاربرد سیم بکسل های آسانسوری گوستاولف ، سیم بکسل هایی در سایزهای ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ میلی متری می باشد.
  • تنوع در سیم بکسل های تولید شده توسط این شرکت آلمانی یکی از ویژگی های مهم این سیم بکسلها به شمار می رود.
  • یکی دیگر از مشخصات مهم سیم بکسل های گوستاولف آلمان این است که محصولات پیش از ورود به بازار به صورت کامل از نظر کارایی و کیفیت به صورت کاملا تخصصی توسط کارشناسان کمپانی گوستاوولف تست خواهند شد.
  • علاوه بر مورد قبلی، تست ریپورت سیم بکسل های تولید شده توسط شرکت گوستاولف آلمان هنگام عرضه آنها به بازار وجود دارد.

فاکتورهای موثر بر قیمت نهایی سیم بکسل آسانسور گوستاولف:

• طول عمر و کیفیت بالای سیم بکسل های گوستاولف آلمان به نسبت سایر برندهای چینی تولید کننده ی سیم بکسل های آسانسوری.

  • بهره گیری سیم بکسل های شرکت گوستاولف آلمان از بالاترین استاندارد های کشور آلمان.
  • شرکت گوستاولف آلمان یکی از بهترین کمپانی ها در تولیدات سیم بکسل های صنعتی می باشد.
  • کشش بالای بافت سیم بکسل ها و ظرفیت حمل بالای سیم بکسل های گوستاولف آلمان.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف

چگونه سیم بکسل گوستاولف اورجینال را تشخیص دهیم؟

  • همانطور که بارها در این مطلب اشاره کردیم، یکی از تفاوت های اصلی این نوع سیم بکسل با سایر سیم بکسل های موجود در بازار، نوار سبز رنگ موجود بر سطح استرندهای بیرونی سیم بکسل گوستاولف می باشد.
  • یکی دیگر از روش های شناسایی سیم بکسل گوستاولف اورجینال، پلاکی است که بر روی قرقره این نوع سیم بکسل قرار دارد که بر روی این پلاک، مشخصات فیزیکی و اطلاعات کلی مربوط به سیم بکسل آسانسوری گوستاولف حک شده است.
  • وجود محصولات فرعی موجود در بازار با سرتیفیکیت های اصلی شرکت گوستاولف و استفاده از قرقره اصلی این شرکت برای سیم بکسل های چینی باعث شده که شناسایی محصولات اصل این شرکت از محصولات فیک موجود در بازار بسیار مشکل باشد.
  • به دلیل کیفیت بالای ساخت و همچنین طول عمر بالای سیم بکسل های گوستاولف آلمان و تفاوت قیمت های ناشی از این موارد با محصولات دیگر باعث می شود که امروزه فروش محصولات فیک به جای سیم بکسل های اصل گوستاولف رواج بیشتری پیدا کند.

سیم بکسل آسانسور گوستاولف